donderdag 1 november 2007

Koekiemonster......

Vandaag was oma Timmermans er en die had wat lekkers meegenomen voor mij. Liga's. Mamma gaf mij een stukje en toen mocht ik zelf proberen het op te eten. Nou, dat hoefde ze geen 2 keer te zeggen. Ik heb die Liga meteen helemaal in m'n mond gestopt. Dat paste natuurlijk niet en toen moest ik wel even hoesten. Toen kreeg ik toch maar kleine stukjes tegelijk en dat ging beter. Ik vond het helemaal niet leuk toen het alweer op was!!!

Omdat ik afgelopen dinsdag alweer 6 maanden oud was, heeft mamma maar weer eens nieuwe foto's van mij gemaakt. Hier zie je het resultaat.




Afgelopen maandag moest ik trouwens naar het consultatiebureau. Ik woog al 8155 gram en was al 67 cm lang. Ik moet nu elke dag groenten en fruit eten. Nou dat fruit vind ik wel lekker hoor, maar die groenten.... Echt vies. Mamma had al eens worteltjes aan mij gegeven, maar dat vond ik absoluut niet lekker. Heb het toen lekker op een krijsen gezet. Zo ook bij de sperziebonen die ik gisteren kreeg. Alleen bloemkool vind ik wel aardig. Ben benieuwd wat ik vanavond weer voorgeschoteld krijg...