zondag 13 januari 2008

Leuke dingen doen

Dit weekend hebben pappa, mamma en ik allemaal leuke dingen gedaan. Gisteren zijn we naar de kinderboerderij gewandeld. Jammer genoeg was die dicht, maar we konden wel vanaf de buitenkant wat dieren zien. De eendjes vond ik erg leuk. Als de kinderboerderij open is gaan we nog een keer zegt mamma. Vandaag ben ik met pappa en mamma naar het zwembad geweest. Mijn vriendinnetje Nova was er ook met haar pappa en mamma. Ik vond het in het begin wel weer een beetje spannend. Doordat ik telkens ziek was, zijn we al een tijdje niet geweest. Maar nadat mamma met mij door het zwembad was gehost, vond ik het wel weer leuk. Ik mocht ook nog in het zwembandje van Nova zitten en met een strandbal gooien. Dat was leuk, joh! Nu ben ik best wel erg moe, dus ga ik lekker slapen.