dinsdag 11 maart 2008

Nog meer tanden en een heleboel visite

Sinds vorige week ben ik een beetje sikkeneurig. Ik krijg namelijk 3 boventanden tegelijk. Dat doet best wel zeer. Echt niet leuk. Maar ja, gaat wel weer over. Ik heb ook best leuke dingen beleefd. Zo word ik steeds handiger met gaan staan (in de box) en kan ik ook al aardig wat stapjes zetten (aan de hand of langs de boxrand). Verder kwam er afgelopen zondag een heleboel visite, want mamma is bijna jarig (morgen). Mijn vriendinnetje Nova was er ook en ik ben best gek op haar. Toen ik haar zag, ben ik snel naar haar toe gekropen en heb haar een hele dikke zoen gegeven op haar mond. Volgens mamma ben ik daar eigenlijk nog een beetje te jong voor, maar wat geeft het: jong geleerd is oud gedaan, toch! Vorige week had ik op het kinderdagverblijf ook al een mooie tekening gemaakt voor mamma's verjaardag. Mamma kon natuurlijk niet tot haar verjaardag wachten, dus ze heeft hem meteen uitgepakt.