woensdag 12 augustus 2009

Te veel te vertellen......

20 april!!!! 20 april!!! Dat was de laatste keer dat ik wat heb geschreven op de weblog!!! Ik heb inmiddels van Nova op mijn kop gekregen dat ik er niks mee doe, dus bij deze.

Waar moet ik beginnen? Alleerst wil ik iedereen even melden dat ik vanaf eind november niet meer de alleenheerschappij hier in huis heb. Ik krijg er namelijk een broertje of zusje bij!!! We weten al wat het is, maar ik mag het niet zeggen van papa en mama.

Ook ben ik op 30 april 2 jaartjes geworden!!!



Verder zijn we op vakantie geweest naar Hoenderloo en zijn we naar allemaal pretparken en dierentuinen geweest. Vooral de aapjes in de Apenheul zijn leuk joh!!! (zoek de verschillen)


Ik laat het verder maar over aan de foto's van de laatste tijd. Wat ik wel nog kwijt wil: Ik heb een grote meisjes bed!!!!!