maandag 17 december 2007

Daar ben ik weer...

Zo daar ben ik weer. Het is alweer even geleden, maar we hadden het ook zo druk. Bovendien ben ik de afgelopen week ziek geweest. Ik was erg verkouden en moest alsmaar hoesten. Ik ben nu nog steeds niet helemaal topfit, maar het wordt alweer wat beter.

Sinds kort kan ik zelf rechtop zitten. Ik had dit al heel veel geoefend op de commode en op schoot, maar nu kan ik ook op de grond rechtop zitten. Vind het nog wel moeilijk en erg vermoeiend. Als het erg lang duurt, val ik nog opzij. Wel leuk hoor om de wereld vanuit een ander punt te bekijken.

Sinds vorige week staat er trouwens ineens een hele grote boom met allemaal lichtjes in huis. Wel mooi hoor. Ook hangt er een hele grote elandenkop aan de muur. Mamma zegt dat hij Rudolf heet. Ik zeg hem elke avond even welterusten voordat ik naar bed ga.