maandag 3 december 2007

Sinterklaas...

Gisteren waren we bij opa en oma Visser. Toen ik net lekker een flesje zat te drinken werd er opeens op het raam geklopt en werd er van alles naar binnen gegooid. Ik schrok me een hoedje. Er stonden allemaal kadootjes voor de deur. Die mochten we uitpakken. Ik kreeg een soort tol met poppetjes erin, een boekje van jip en janneke, een pyama, kleertjes, ballen en nog veel meer.

Vandaag ben ik weer naar het consultatiebureau geweest. Ik was in de lengte wel aardig gegroeid (ben nu bijna 70 cm), maar in gewicht niet zoveel. Ik weeg nu 8265 gram. Volgens de mevrouw van het consultatiebureau was het niet erg. Ik was natuurlijk ook ziek geweest en toen ben ik zelfs wat afgevallen. Ik mag nu nog meer fruit en groenten eten en boterhammen zoveel ik wil. Lekker hoor!!!