maandag 19 mei 2008

Echte kiezen..

Gisteren heeft mamma de oorzaak van mijn rode billen en vele poepbroeken ontdekt: ik krijg 2 kiezen. Aan beide kanten in mijn bovenkaak wel te verstaan. Best wel stoer eigenlijk. Vandaag heb ik mamma ook laten zien dat ik best wel eventjes los kan staan. Alleen als ik het zelf door heb, durf ik niet meer en laat ik me snel op mijn kont vallen. Mamma kreeg meteen de kriebels en is vanmiddag meteen echte schoenen met mij gaan kopen. Dan kan ik goed leren lopen zegt ze. Het zijn hele mooie leren schoenen. En de kleur??? Roze natuurlijk... Verder word ik steeds wijzer. Ik kan al een beetje met een lepeltje en een vorkje eten. Ik houd het lepeltje of vorkje vast en mamma helpt mij dan om er iets op te scheppen / aan te prikken. Vervolgens steek ik dat zelf in mijn mond. Wel makkelijk voor mamma als ik zelf kan eten, maar het wordt wel een beetje een kliederboel :-)