woensdag 7 mei 2008

Trakteren bij de Elmo's



Vandaag ben ik alweer 1 jaar en 1 week oud. Omdat ik vorige week niet naar het kinderdagverblijf was geweest (toen was het koninginnedag en mijn verjaardag!!) heb ik vandaag getrakteerd aan de kindjes uit mijn groep (de Elmogroep). Mamma was heel creatief geweest en pappa had ook nog een handje geholpen. Ze had een koekje en een speelgoedje verpakt in leuk kraakpapier. Eromheen zat een grote strik met een Nijntje van papier. Daarop stond: Hoera, Britt 1 jaar! De juffen hadden een mooie verjaardagsmuts voor mij gemaakt. Die wilde ik natuurlijk maar eventjes op. Voor het trakteren gingen de andere kindjes en de juffen eerst voor mij zingen. Alle kindjes hadden ook een muziekinstrumentje gekregen om muziek mee te maken, maar de enige die dat deed, was ikzelf. Na het zingen kreeg ik van de juffen een kadootje (een strandemmertje) en mocht ik alle kindjes een traktatie geven. Mamma heeft de hele tijd foto's gemaakt.


Vandaag gingen pappa en mamma ook naar de makelaar of zoiets. Volgens mamma ga ik volgend jaar in een ander huis wonen. Het is vlakbij ons huidige huis, maar groter en in een rustigere wijk. Achter de tuin ligt een hele grote speeltuin, dus ik kan straks zo vanuit de tuin gaan spelen. En, wat nog leuker is, mijn vriendinnetje Nova van Geest woont om de hoek. We kunnen elkaar bijna uit het raam zien. Ik heb met mamma gisteren uit een boekje al ideetjes opgedaan voor mijn nieuwe kamertje. Spannend hoor......