woensdag 30 april 2008

Wat een dag....

Mijn verjaardag is alweer voorbij. Jammer......

Maar ik vond het wel helemaal geweldig. Zo geweldig zelfs dat ik zonder moeite mijn middagdutje heb overgeslagen. Ik had het tenslotte veel te druk met al mijn visite en cadeaus uitpakken. Heb echt onwijs veel gekregen: lego, een popje, een zomerjas, blokken, allerlei popjes van little people, regenlaarzen, kleertjes, boekjes en nog veel meer.... Mamma heeft al m'n "oude" speelgoed uitgezocht en het nieuwe speelgoed ervoor in de plaats gelegd. Kan ik lekker met m'n nieuwe speelgoed aan de gang. Ik vermaak me er al prima mee. Ik was wel erg moe, maar ben lekker gaan slapen.

beetje slaperig nog....

kan jij raden hoe oud ik ben geworden?



De taart voor.....

.....en de taart nadat ik er mee klaar was