zondag 6 april 2008

Nog een tand en heel erg verkouden..




Afgelopen dagen ben ik niet echt in vorm geweest. Ik ben heel erg verkouden en krijg er ook nog een (onder)tand bij. Was dan ook een beetje uit m'n humeur. Nu gaat het iets beter, maar moet nog wel erg hoesten. Afgelopen donderdag kwam mijn vriendinnetje Nova weer eens langs. Zij had haar rollator (??) meegenomen. Dat is een soort karretje met heel veel muziekjes erop, waar je dan achter kan lopen. Zij had al veel geoefend en kon dat al heel goed. Ik mocht het ook proberen en het ging al best aardig. Mamma moest het karretje wel een beetje tegenhouden anders ging ie er vandoor (zonder mij welteverstaan). Ik kan al heel goed mijzelf optrekken aan vanalles. Ben volgens pappa een echte dare-devil. Dat zegt ie omdat ik overal probeer op te klimmen. Gisteren klom ik met mijn beide voetjes op de rand van de box. Vandaag ben ik ook weer een stukje gaan fietsen met mamma. Deze keer mocht Djinny ook mee, maar die was een beetje sloom hoor. Konden we niet eens echt hard gaan!!