zondag 20 april 2008

Pannenkoeken eten...

Gisteren was ome Victor jarig. We gingen daar 's-middags op visite. Tante Dorine had het idee om 's-avonds in pannenkoekenboerderij 't Sonnetje in Maasland te gaan eten. Na mijn middagdutje zijn pappa, mamma en ik daar naar toe gegaan. Opa, oma, tante Linda, ome Maurica, Thijs en Marit en natuurlijk tante Dorine en oma Victor waren er ook. Eerst gingen we bij de koeien kijken. Dat zijn leuke beesten zeg. In het restaurant mocht ik lekker spelen in de speelhoek en toen de pannenkoeken kwamen, mocht ik ook hapjes meeeten van mamma d'r bananenpannenkoek. Dat was smullen, zeg! Het werd wel een beetje laat voor mij, maar ik bleef aardig wakker. Toen we thuis waren nog vlug in badje en toen lekker naar bedje toe. Ik moest goed slapen zei mamma, want vandaag gaan we weer iets leuks doen. We gaan naar Blijdorp naar de beestjes kijken. Spannend hoor...