zaterdag 28 juni 2008

Het grote Okidoki Circus

Vandaag ben ik met mamma en Nova en haar mamma naar het Okidoki zomerfeest geweest. Het thema was circus (vandaar ook de vermomming in de afgelopen weken). Er was vanalles te beleven. Er werden voorstellingen gehouden en je kon in een ballenbak, op een bal staan, trampoline springen, over kussens heen klauteren en nog veel meer. Het allerleukste vond ik de ballen uit de ballenbak. Die vlogen natuurlijk de hele hal door en ik heb daar ook mijn steentje aan bijgedragen. En de ballonnen aan de muur vond ik erg mooi. Ik ben ook even in de ballenbak geweest, maar dat vond ik toch wel een beetje spannend met al die andere kinderen erbij. Verder was het gewoon erg leuk om op mijn gemak door de zaal heen te drentelen (wel makkelijk als je zelf kan lopen!!). Ik was aan het eind wel erg moe en ben toen snel naar huis gegaan om een tukkie te doen. Ik moest 's-middags namelijk ook nog langs oma Visser, want die ligt in het ziekenhuis. Ondanks dat het ziekenhuis niet echt de meest favoriete plek is van de meeste mensen, heb ik mij er prima vermaakt. Samen met Marit heb ik lekker op de gang gelopen en kiekeboe gespeeld achter het gordijn. Hopelijk mag oma snel naar huis, zodat ik weer bij haar kan spelen.