zondag 1 juni 2008

Pippa op bezoek

Vandaag kwam Miranda van mamma's werk met Pippa en haar pappa op visite. Pippa vond het eerst maar raar bij mij thuis, maar al snel gingen we samen lekker spelen. We hebben met de boerderij gespeeld en een toren gebouwd. Ik kreeg van Pippa ook nog een leuke Nijntje trommel kado. Kan ik lekker muziek mee maken, want dat vind ik altijd erg leuk.




Zoals pappa al schreef, heb ik ook al wat stapjes gezet. Inmiddels heb ik de smaak goed te pakken, want ik loop steeds langere stukken en ik durf nu ook soms al zelf de tafel los te laten om een paar stapjes te doen.

Gisteren ben ik met pappa en mamma weer naar de kinderboerderij geweest. Ik ben erg gek op alle dieren en ook helemaal niet bang. Toen de geiten tegen mij op gingen springen, moest ik zelfs erg lachen. 's-Middags ben ik ook nog met pappa en mamma naar een speeltuin geweest. Daar was een soort wip en een draaimolen en ook nog een hele hoge glijbaan (ben ik zelf vanaf gegleden!!). In een andere speeltuin hebben we nog geschommeld. Iets waar ik maar geen genoeg van kan krijgen.