maandag 11 februari 2008

Kinderboerderij, speeltuin en .... fietsen!

Na mijn ziekenhuisbelevenis van vorige week gaat het nu gelukkig weer een stuk beter. Ben eigenlijk weer helemaal de oude. Klets weer de oren van mamma's hoofd en wil weer van alles. Ik word wel erg boos als iets niet lukt. Zaterdag moest mamma werken en ben ik met pappa naar de kinderboerderij geweest. Heb een uur tussen de geitjes, kippen en konijntjes rondgelopen. 's-Middags ben ik ook nog naar de speeltuin geweest. Mamma was toen weer terug en ik ben met haar van de hoge glijbaan geweest. Dat was echt gaaf. Ook schommelen vind ik erg leuk. Gisteren (zondag) ben ik met pappa en mamma op de fiets naar opa en oma geweest. Dat was voor het eerst en ik vond het onwijs gaaf. Heb de hele weg gezongen, met mijn armen in de lucht gezwaaid en heen en weer gewipt.