zondag 3 februari 2008

Ziekenhuis

Sinds gisterennacht ben ik ziek. Ik moest eerst spugen en gisteren had ik er ook nog hele erge diarree bij (mamma heeft me ongeveer 10 keer schone kleren aan moeten doen). Alles wat ik dronk kwam er met een grote golf weer uit. Gisteren bleef ik er nog wel vrolijk onder, maar vanochtend vond ik het niet zo grappig meer. Nadat ik weer mn flesje eruit had gespuugd en nu ook de thee niet wilde blijven zitten, hebben pappa en mamma de huisartsenpost maar gebeld. Daar konden we gelukkig snel terecht. De dokter vond dat ik toch wel een beetje uitdrogingsverschijnselen begon te krijgen, dus stuurde mij direct door naar het ziekenhuis. Na lang wachten kwam de arts en die heeft mij helemaal onderzocht. Ik vond het toen echt niet leuk meer (was ook zo vreselijk moe) en was dan ook helemaal overstuur. De arts besloot om mij toch maar mee naar huis te geven aan pappa en mamma en vanavond te bellen hoe het gaat. Ik moet proberen te blijven drinken. Dat wil ik ook wel want ik heb hartstikke dorst, maar ja, het komt er elke keer weer uit. De thee die ik in het ziekenhuis op heb, zit er in ieder geval nog in, dus we zijn op de goede weg hoop ik. Ik ga nu maar lekker een poosje slapen, want daar knap ik ook van op.