zondag 24 februari 2008

Voorwaarts!!!

Mamma en pappa dachten dat het nooit zou gaan gebeuren maar ik kan vooruit kruipen. Achteruit ging al een tijdje maar gisteren lukte het ineens vooruit. Nu kan ik tenminste lekker overal naartoe waar ik wil en dan lekker aan alle spullen komen. Ik heb gisteren een grote ronde pot op z'n kop gezet. Lachen joh!!!

Ik krijg nu ook een boventandje. Pappa en mamma zijn nu heel voorzichtig met een boterham geven want ik kan heel hard bijten. HIHI!!!

Ook lijkt het erop dat ik dingen probeer na te zeggen. Dat kan ik natuurlijk al lang maar dat weten mamma en pappa niet. Maar ze moeten er toch maar een keer achter komen dus ik bouw het rustig op. Als pappa en mamma zwaaien en "dag" zeggen heb ik nu al 3 keer "da" en "ag" gezegd. Pappa zei gisteren "kiekeboe" en toen heb ik maar iets van gemaakt als "kiekuuh". Tja, je moet ze niet meteen alles verklappen toch?

Vandaag ben ik trouwens ook met pappa, mamma, opa van Bommel en oom Jurre naar een park geweest (Plaswijckpark in Rotterdam). Daar hadden ze allemaal beestjes en een hele leuke speeltuin. Ik ben in de draaimolen geweest (natuurlijk op een paard gezeten), van de glijbaan afgegaan en heb geschommeld (zie foto's). Dat laatste was echt helemaal te gek. Ik moest er erg om lachen. In mijn fotoboek staan nog meer foto's van mijn belevenissen.