dinsdag 19 februari 2008

Mammamammamammamamma....

Sinds vorige week kan ik mamma zeggen. En dat doe ik dus ook de hele dag. Tot groot verdriet van pappa, want dat zeg ik nu veel minder. Mamma zegt dat het niet erg is, want pappa had al 2,5 maand voorsprong (ik kon al pappa zeggen toen ik 7 maanden was). Verder ga ik steeds beter staan (moet me nog wel vasthouden). Ik word ook steeds ongeduldiger. Even rustig aankleden is er niet meer bij en alles moet met drukke gebaren en een hoop herrie. Afgelopen weekend ben ik met pappa en mamma naar een indoor speeltuin geweest. Lekker rommelen op het springkussen en van de glijbaan. Mamma moest erg om mij lachen, want toen ik van de glijbaan ging, ging mijn haar knetteren of zo. Toen ik beneden was, leek ik op Einstein zegt mamma (geen flauw idee wie dat is, maar goed..).